rakastettu

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Mira Melissa - 28 maj 2013 21:10

Filmer:


the last keepers

lol

so undercover

titanic

mammas pojkar

turner and hooch

johan falk

beck

livvakterna

den tredje vågen

skärgårdsdoktorn

road house

snow buddies

santa buddies

space buddies

101 dalmatiner

lassie

black beauty

102 dalmatiner

hundpensionatet

air buddies

tomte tass

den otroliga vandringen

hjälp

spy kids

när mörkret faller

you cant handle the tooth

2012

george of the jungle

beverly hills chihuahua

george of the jungle 2

beverly hills chihuahua 3

the killing

beverly hills chihuahua 2

deep impact

112 aina

chestnut

the big bang theory

guds tre flickor

prinsessa

the cheetah girls: one world

back to the future

back to the future 2

the cheetah girls 

back to the future 3


finns många andra bra filmer, men pallar inte skriva nu!!!    

Av Mira Melissa - 28 maj 2013 20:05

 

ska mysa med vovven och gottis ikväll. 1 pepsi, popcorn, toffifee, choklad rispuffar, mentos mint och ballerina marängkex♥


ha de gött ni me! bye bye..

Av Mira Melissa - 28 maj 2013 18:53

 

Hej igen!


ska göra om designen nu! Hoppas den blir snygg! Berätta gärna hur man gör en snygg design, skulle gärna vilja veta hur man får headern att sitta ihop med bakgrunden. Please va snälla att berätta det för mig, genom att kommentera detta fotot..  


bye bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mira Melissa!
Finsk tjej från Blekinge.
Född 02.
Älskar djur, vänner och familjen♥
Har en hund och en hamster, de är verkligen bäst !! :)

Ha de gött och följ min blogg!


select another language!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Min pandahamster Mikke!

Min hund Lucky!

 

mynameislucky.bloggplatsen.se

Min Moviestarplanet (msp)

 

Mira825

Muspekare

Ovido - Quiz & Flashcards